• Αρχική Σελίδα
  • Ποιοι είμαστε
  • Τι λένε για μας
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Διαφημιστείτε

Ένας ιστότοπος που απευθύνεται σε όσους επιθυμούν ενημέρωση για ταχυδρομικές υπηρεσίες, logistics και φιλοτελικά νέα

Τελευταία νέα

  • Χρυσό γραμματόσημο για τον Rembrandt
  • Συμφωνία του Australia Post με τους ταχυδρομικούς συνεργάτες
  • Ομιλία για «Το πρώτο ελληνικό γραμματόσημο» στη Λέσβο
  • ELTA MyStamp – δημιουργήστε το δικό σας γραμματόσημο από το κινητό σας
  • Γνωριμία με το γραμματόσημο και λοιπά φιλοτελικά προϊόντα στο Αγρίνιο
  • Αρχική Σελίδα
  • Ενημέρωση
    • Επίκαιρα
    • Ηλεκτρονικό εμπόριο
    • Ανθρώπινοι πόροι
    • Περιβάλλον
    • Τεχνολογία
    • Παγκόσμια ταχυδρομική ημέρα
  • Logistics
  • Διαγωνισμοί
    • Θέσεις εργασίας
      • Προκηρύξεις
      • Αποτελέσματα
    • Ταχυμεταφορές
  • Αφιερώματα
    • Πρόσωπα
    • Ταχυδρομικά περιστέρια
      • Περιστέρια αθλητές
      • Περιστέρια στον πόλεμο
    • Ταχυδρομικοί σκύλοι
    • Ταχυδρομική Ιστορία
      • Ελληνική
      • Κυπριακή
      • Παγκόσμια
    • Ταχυδρομικά κτίρια
      • Ελλάδα
    • Ταχυδρομικές ενώσεις
  • Μελέτες
  • Ρυθμιστικό Πλαίσιο
  • Φιλοτελικά
    • Φιλοτελική Ορολογία
    • Ταχυδρομικά δελτάρια
    • Κανονισμοί
    • Γραμματόσημα
    • Ταχυδρομικά μουσεία
    • Σφραγίδες

Υπόγειος ταχυδρομικός σιδηρόδρομος στο Λονδίνο

Μαΐ 01, 2015 Παγκόσμια


Υπόγειος ταχυδρομικός σιδηρόδρομος στο Λονδίνο

Βαθιά κάτω από τους γεμάτους αυτοκίνητα δρόμους του Λονδίνου υπήρχε ένας σιδηρόδρομος, που κάποτε κινούνταν ασταμάτητα δεκαεννέα ώρες την ημέρα. Δεν είχε κανένα επιβάτη και τα βαγόνια του δεν είχαν κανένα οδηγό ή φύλακα. Ωστόσο, αυτό το φαινομενικά περίεργο σύστημα ήταν ένας από τους πιο επιτυχημένους σιδηρόδρομους στον κόσμο.

Ο υπόγειος ταχυδρομικός σιδηρόδρομος ήταν μια μοναδική λύση στο πρόβλημα της μεταφοράς του μεγάλου όγκου αλληλογραφίας σε μια πρωτεύουσα. Σχεδιασμένο αποκλειστικά για τη διακίνηση επιστολών και δεμάτων, τα αυτόματα ελεγχόμενα τρένα του κινούνταν σε μια διαδρομή 6,5 μιλίων (10,5 χιλιόμετρα) μεταξύ Paddington και Whitechapel. Κατά μέσο όρο 4 εκατομμύρια επιστολές μεταφέρονταν κάθε μέρα μεταξύ των εννέα σταθμών της γραμμής – που εξυπηρετούσε δύο σταθμούς των Βρετανικών Σιδηροδρόμων και μεγάλα κέντρα διαλογής στο Λονδίνο.

mail rail london

Το ξεκίνημα

Η ιδέα της μεταφοράς της αλληλογραφίας μέσα από σήραγγες ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν το Ταχυδρομείο Γραφείο Σιδηροδρόμων το σκεφτεί. Πίσω στο 1853 ο πρώτος σωλήνας με αλληλογραφία τέθηκε σε λειτουργία,. Αν και ήταν μόνο 225 υάρδες (περίπου 206 μέτρα) μακρύ και μόνο 1,5 ίντσες σε διάμετρο και χρησιμοποίησε το ισοδύναμο μιας γιγαντιαίας ηλεκτρικής ρουφήχτρας για να τροφοδοτήσει το σύστημα,αποδείχτηκε πολύ επιτυχημένο. Κατά τα επόμενα χρόνια διάφορες μορφές του συστήματος αυτού κατασκευάστηκαν και δοκιμάστηκαν, ακόμη και για μεταφορά επιβατών.

Εμφάνιση πλάκας παρουσιάζονται εκθέματα
Τόσο εντυπωσιάστηκε από την επιτυχία του το Ταχυδρομείο, που δημιούργησε μια ομάδα για να εξετάσει τις δυνατότητες της δημιουργίας ενός μεγαλύτερου συστήματος μεταξύ των κτιρίων του. Λίγα χρόνια αργότερα, το 1859 ιδρύθηκε η Εταιρεία Pneumatic Dispatch, με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος για τη μεταφορά δεμάτων και εμπορευμάτων και ίσως ακόμη και επιστολών, αν το Ταχυδρομείο συμφωνούσε. Μετά την κατασκευή μιας δοκιμαστικής γραμμής στο Battersea του Λονδίνου, η εταιρεία προχώρησε στην κατασκευή μιας σήραγγας από τις εγκαταστάσεις της, δίπλα στο Ταχυδρομείο, στη Νοτιοδυτική περιοχή του Λονδίνου μέχρι το γραφείο δεμάτων στο σταθμό Euston.

Παρά τα πολλά προβλήματα με το σύστημα, μια δεύτερη γραμμή κατασκευάστηκε από το σταθμό Euston μέχρι το Κεντρικό Ταχυδρομείο. Όλο αυτό το διάστημα το Ταχυδρομείο δεν μπορούσε να εγγυηθεί τη μεταφορά αλληλογραφίας με τη γραμμή. Τελικά η εταιρεία Pneumatic Dispatch έχοντας πολύ λίγα έσοδα έκλεισε το 1874. Το 1899 μια άλλη εταιρεία, η London Dispatch Company, ιδρύθηκε με την ιδέα της διάσωσης των εγκαταλελειμμένων γραμμών, αλλά αυτό το σχέδιο αποδείχθηκε πολύ δαπανηρό και εγκαταλείφθηκε. Αλλά όλα δεν είχε χαθεί, καθώς οι σήραγγες που είχαν κατασκευαστεί, τελικά βρήκαν μια χρήση, μεταφέροντας καλώδια ηλεκτρικού ρεύματος και τηλεφώνου.

Στις αρχές του 1900 το Λονδίνο είχε ένα πολύ σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα και το Ταχυδρομείο γρήγορα συνειδητοποίησε την ανάγκη κάποιου τύπου συστήματος για τη μεταφορά της αλληλογραφίας μεταξύ των μεγάλων κέντρων διαλογής του Λονδίνου. Το 1908 μια ομάδα μηχανικών του Ταχυδρομείου επισκέφθηκε το υπόγειο σύστημα μεταφοράς φορτίου στο Σικάγο και ένα παρόμοιο σύστημα στο Βερολίνο στη Γερμανία. Τελικά το 1911 μπήκε σε εφαρμογή το σχέδιο για την κατασκευή ενός συστήματος υπόγειου σιδηρόδρομου μήκους περίπου εξήμισι μιλίων από το Whitechapel στο Paddington, που να εξυπηρετεί τα κεντρικά γραφεία διαλογής στη διαδρομή, με τη δυνατότητα επέκτασης του συστήματος σε διάφορα σημεία.

Και έτσι γεννήθηκε το Σιδηροδρομικό Ταχυδρομείο.

Όμως η Royal Mail με ένα δελτίο τύπου τον Απρίλιο του 2003, δήλωσε ότι η σιδηροδρομική θα κλείσει και θα παραμείνει σε αδράνεια στο τέλος Μαΐου του ίδιου έτους. Η Royal Mail είχε νωρίτερα δηλώσει ότι η χρήση της σιδηροδρομικής ταχυδρομικής γραμμής ήταν πέντε φορές πιο ακριβή από ότι η χρήση των οδικών μεταφορών για την ίδια εργασία.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά  με τη λειτουργία της γραμμής μπορείτε να δείτε στη σελίδα mailrail.co.uk

Photos © by David Othen, Peter Johnson and The Royal Mail

πηγή : MailRail

Άρθρα της ίδιας κατηγορίας:

  • Πνευματικό σωληνωτό ταχυδρομείο Νέας ΥόρκηςΠνευματικό σωληνωτό ταχυδρομείο Νέας Υόρκης
  • Royal Mail : 500 χρόνια ταχυδρομικές υπηρεσίες δια ξηράς, θαλάσσης και αέροςRoyal Mail : 500 χρόνια ταχυδρομικές υπηρεσίες δια ξηράς, θαλάσσης και αέρος
  • Μεταφορά αλληλογραφία με τρένο μεταξύ Ρωσίας – ΚίναςΜεταφορά αλληλογραφία με τρένο μεταξύ Ρωσίας – Κίνας
  • Η Siemens εξοπλίζει το κέντρο διαλογής δεμάτων της HermesΗ Siemens εξοπλίζει το κέντρο διαλογής δεμάτων της Hermes
  • Το Αυστριακό Ταχυδρομείο ξεκινά την κατασκευή νέου κέντρου διαλογής δεμάτωνΤο Αυστριακό Ταχυδρομείο ξεκινά την κατασκευή νέου κέντρου διαλογής δεμάτων
Share

  • Royal Mail, Μεγάλη Βρετανία, Σιδηρόδρομος
NOTOS 2015 : Η έκθεση μεγαλώνει σημαντικά Η DHL χρησιμοποιεί ελικόπτερο για παραδόσεις στο Σικάγο

Σχετικά άρθρα
  • Η Parcelforce εγκαινιάζει  υπηρεσία παραλαβής μεγάλων δεμάτων
    Η Parcelforce εγκαινιάζει υπηρεσία παραλαβής μεγάλων...

  • Ιστορική γκάφα της Royal mail με γραμματόσημο για τη D – Day
    Ιστορική γκάφα της Royal mail με γραμματόσημο για τη D –...

  • Η DPD ξεκινά στο Λονδίνο διανομή δεμάτων μόνο με ηλεκτρικά οχήματα
    Η DPD ξεκινά στο Λονδίνο διανομή δεμάτων μόνο με...

  • Νέα εφαρμογή της Royal Mail για διαχείριση των παραλαβών
    Νέα εφαρμογή της Royal Mail για διαχείριση των παραλαβών


Logistics

Σεμινάριο «Οργάνωση, Λειτουργία & Ασφάλεια Αποθηκών»

Σεμινάριο «Οργάνωση, Λειτουργία & Ασφάλεια...

Ιαν 20, 2019 0

Το Operations Center σε συνεργασία με την Optilog Advisory Services και...
Ο κλάδος των ελληνικών logistics σε τροχιά ανάκαμψης

Ο κλάδος των ελληνικών logistics σε τροχιά ανάκαμψης

Ιαν 11, 2019 0

Η καινοτομία αναδεικνύει νέους δρόμους στην UPS με πρωτοποριακές τεχνολογίες σε παγκόσμια κλίμακα

Η καινοτομία αναδεικνύει νέους δρόμους στην UPS με...

Ιαν 09, 2019 0

Η DHL FREIGHT παίρνει πιστοποίηση για το παγκόσμιο σύστημα διαχείρισής της

Η DHL FREIGHT παίρνει πιστοποίηση για το παγκόσμιο σύστημα...

Δεκ 17, 2018 0

Εξαγγελίες για χρηματοδότητη Clusters και ανάγκη για δημιουργία Γενικής Γραμματείας Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Εξαγγελίες για χρηματοδότητη Clusters και ανάγκη για...

Δεκ 16, 2018 0

Φιλοτελικά

Χρυσό γραμματόσημο για τον Rembrandt

Χρυσό γραμματόσημο για τον Rembrandt

Φεβ 18, 2019 0

Το 2019, θα εορταστεί η 350ή επέτειο του θανάτου του Rembrandt...
Σλοβακικό γραμματόσημο για την προεδρία του ΟΑΣΕ

Σλοβακικό γραμματόσημο για την προεδρία του ΟΑΣΕ

Ιαν 07, 2019 0

Ιστορική γκάφα της Royal mail με γραμματόσημο για τη D – Day

Ιστορική γκάφα της Royal mail με γραμματόσημο για τη D –...

Δεκ 29, 2018 0

150 χρόνια Προεδρική Φρουρά σε γραμματόσημα

150 χρόνια Προεδρική Φρουρά σε γραμματόσημα

Δεκ 11, 2018 0

Το γραμματόσημο επιστρέφει δυναμικά, λέει το ταχυδρομείο της Ιρλανδίας

Το γραμματόσημο επιστρέφει δυναμικά, λέει το...

Δεκ 07, 2018 0

Ταχυδρομικοί κώδικες

  • Ταχυδρομικοί κώδικες

Προηγούμενα άρθρα

Αναζήτηση

Μετάφραση

    Μεταφράστε σε:

    Powered by Google Translate.

Βρείτε το πλησιέστερο σημείο ταχυδρομικής εξυπηρέτησης

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

  • Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών
  • Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
  • Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
  • Ευρωπαϊκή Επιτροπή : ταχυδρομικές υπηρεσίες
  • Παγκόσμια ταχυδρομική ένωση
  • πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ
  • Συνήγορος του Καταναλωτή
  • Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
  • Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης

Ακολουθήστε μας

FacebooktwitterFacebooktwitterby feather

Μοιραστείτε

FacebooktwitterFacebooktwitterby feather

Δημοσκόπηση

Ποιο είναι τα κριτήριο με τo οποίo επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε μια ταχυδρομική εταιρεία

Αποτελέσματα ψηφοφορίας

Ενημέρωση μέσω RSS
Copyright © 2010 ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
Mailman vector is under license of Petshopbox Studio
Powered by rotame.com Complete Internet Solutions
Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του site μας και τη βελτίωση της online εμπειρία σας. Πατήστε "Αποδοχή Cookies" για να συνεχίσετε ή επιλέξτε "Περισσότερες πληροφορίες" για να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με τα cookies. Αποδοχή CookiesΠερισσότερες πληροφορίες