Μαΐ 01, 2015 Παγκόσμια
Βαθιά κάτω από τους γεμάτους αυτοκίνητα δρόμους του Λονδίνου υπήρχε ένας σιδηρόδρομος, που κάποτε κινούνταν ασταμάτητα δεκαεννέα ώρες την ημέρα. Δεν είχε κανένα επιβάτη και τα βαγόνια του δεν είχαν κανένα οδηγό ή φύλακα. Ωστόσο, αυτό το φαινομενικά περίεργο σύστημα ήταν ένας από τους πιο επιτυχημένους σιδηρόδρομους στον κόσμο.
Ο υπόγειος ταχυδρομικός σιδηρόδρομος ήταν μια μοναδική λύση στο πρόβλημα της μεταφοράς του μεγάλου όγκου αλληλογραφίας σε μια πρωτεύουσα. Σχεδιασμένο αποκλειστικά για τη διακίνηση επιστολών και δεμάτων, τα αυτόματα ελεγχόμενα τρένα του κινούνταν σε μια διαδρομή 6,5 μιλίων (10,5 χιλιόμετρα) μεταξύ Paddington και Whitechapel. Κατά μέσο όρο 4 εκατομμύρια επιστολές μεταφέρονταν κάθε μέρα μεταξύ των εννέα σταθμών της γραμμής – που εξυπηρετούσε δύο σταθμούς των Βρετανικών Σιδηροδρόμων και μεγάλα κέντρα διαλογής στο Λονδίνο.
Το ξεκίνημα
Η ιδέα της μεταφοράς της αλληλογραφίας μέσα από σήραγγες ξεκίνησε πολλά χρόνια πριν το Ταχυδρομείο Γραφείο Σιδηροδρόμων το σκεφτεί. Πίσω στο 1853 ο πρώτος σωλήνας με αλληλογραφία τέθηκε σε λειτουργία,. Αν και ήταν μόνο 225 υάρδες (περίπου 206 μέτρα) μακρύ και μόνο 1,5 ίντσες σε διάμετρο και χρησιμοποίησε το ισοδύναμο μιας γιγαντιαίας ηλεκτρικής ρουφήχτρας για να τροφοδοτήσει το σύστημα,αποδείχτηκε πολύ επιτυχημένο. Κατά τα επόμενα χρόνια διάφορες μορφές του συστήματος αυτού κατασκευάστηκαν και δοκιμάστηκαν, ακόμη και για μεταφορά επιβατών.
Στις αρχές του 1900 το Λονδίνο είχε ένα πολύ σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα και το Ταχυδρομείο γρήγορα συνειδητοποίησε την ανάγκη κάποιου τύπου συστήματος για τη μεταφορά της αλληλογραφίας μεταξύ των μεγάλων κέντρων διαλογής του Λονδίνου. Το 1908 μια ομάδα μηχανικών του Ταχυδρομείου επισκέφθηκε το υπόγειο σύστημα μεταφοράς φορτίου στο Σικάγο και ένα παρόμοιο σύστημα στο Βερολίνο στη Γερμανία. Τελικά το 1911 μπήκε σε εφαρμογή το σχέδιο για την κατασκευή ενός συστήματος υπόγειου σιδηρόδρομου μήκους περίπου εξήμισι μιλίων από το Whitechapel στο Paddington, που να εξυπηρετεί τα κεντρικά γραφεία διαλογής στη διαδρομή, με τη δυνατότητα επέκτασης του συστήματος σε διάφορα σημεία.
Και έτσι γεννήθηκε το Σιδηροδρομικό Ταχυδρομείο.
Όμως η Royal Mail με ένα δελτίο τύπου τον Απρίλιο του 2003, δήλωσε ότι η σιδηροδρομική θα κλείσει και θα παραμείνει σε αδράνεια στο τέλος Μαΐου του ίδιου έτους. Η Royal Mail είχε νωρίτερα δηλώσει ότι η χρήση της σιδηροδρομικής ταχυδρομικής γραμμής ήταν πέντε φορές πιο ακριβή από ότι η χρήση των οδικών μεταφορών για την ίδια εργασία.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία της γραμμής μπορείτε να δείτε στη σελίδα mailrail.co.uk
Photos © by David Othen, Peter Johnson and The Royal Mail
πηγή : MailRail
Ιαν 20, 2019 0
Ιαν 11, 2019 0
Ιαν 09, 2019 0
Δεκ 17, 2018 0
Δεκ 16, 2018 0
Φεβ 18, 2019 0
Ιαν 07, 2019 0
Δεκ 29, 2018 0
Δεκ 11, 2018 0
Δεκ 07, 2018 0