Δεκ 03, 2018 Logistics
Η DHL και η Euromonitor έχουν εντοπίσει τις τέσσερις κύριες τάσεις που διαμορφώνουν την αστική μεταφορά τελευταίου μιλίου.
Η αύξηση της αστικοποίησης καθιστά το τελευταίο μίλι της διανομής πιο περίπλοκο και κρίσιμο για την επιτυχία των εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με νέα έρευνα της DHL και της εταιρείας ερευνών αγοράς Euromonitor. Καθώς επιπλέον 600 εκατομμύρια άνθρωποι προβλέπεται να ζουν σε αστικά περιβάλλοντα έως το 2030 και νέες τεχνολογίες που δημιουργούν ευκαιρίες τόσο για τη βελτίωση των υπηρεσιών όσο και για την καινοτομία, οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές και οι συνεργάτες τους στον τομέα της υλικοτεχνικής υποστήριξης καλούνται να υιοθετήσουν νέες τολμηρές προσεγγίσεις για να επιβιώσουν και να ανταγωνιστούν.
Στη Λευκή Βίβλο, Συντομεύοντας το Τελευταίο Μίλι: Κερδοφόρες Στρατηγικές Logistics στον Αγώνα για τον Αστικό Καταναλωτή (Shortening the Last Mile: Winning Logistics Strategies in the Race to the Urban Consumer), η DHL και η Euromonitor έχουν εντοπίσει τις τέσσερις κύριες τάσεις που διαμορφώνουν την αστική μεταφορά τελευταίου μιλίου – τοπική διανομή, δίκτυα ευέλικτης διανομής, εποχιακή εφοδιαστική και εξελισσόμενες τεχνολογίες – και τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμόσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού τους στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον της αγοράς και να επιτύχουν πλεονέκτημα.
“Το τελευταίο μίλι γίνεται ολοένα και περισσότερο το βασικό πεδίο μάχης στην αλυσίδα εφοδιασμού του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι εταιρείες θα πρέπει να αναπτύξουν στοχευμένες στρατηγικές σε αυτόν τον τομέα για να ανταγωνιστούν αποτελεσματικά”, δήλωσε η Katja Busch, Chief Commercial Officer της DHL. “Δεν πρόκειται μόνο για τη μεταφορά, αλλά για τη συνολική προσέγγιση των εταιρειών όσον αφορά τη διαχείριση αποθεμάτων – τη σωστή επιλογή των σωστών προϊόντων στη σωστή στιγμή. Η DHL αναπτύσσει εστιασμένες λύσεις για να βοηθήσει τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου να φθάσουν τους τελικούς πελάτες τους γρήγορα και αποτελεσματικά, χρησιμοποιώντας την εκμάθηση μηχανών για καλύτερη δρομολόγηση των αποστολών εντός των πόλεων, προσθέτοντας περισσότερη αυτοματοποίηση στα δίκτυα διανομής μας”.
Η Λευκή Βίβλος διαπίστωσε ότι οι μεγάλες αστικές τάσεις δημιουργούν διάφορες προκλήσεις όσον αφορά το κόστος, τις επιπτώσεις των υπηρεσιών και την οργανωτική πίεση. Για παράδειγμα, η αύξηση της εποχικής εφοδιαστικής, ως αποτέλεσμα των ολοένα και πιο δημοφιλών διακοπών και των ημερών προώθησης, όπως η Ημέρα Εργένηδων της Ασίας ή οι εθνικές Ημέρες Cyber, ασκεί σημαντική πίεση στις εταιρείες εφοδιαστικής για να δημιουργήσουν πρόσθετη χωρητικότητα και να αποκτήσουν πόρους για να αντιμετωπίσουν βραχυπρόθεσμα τον όγκο που μπορεί με τη σειρά του να είναι δύσκολο να προβλεφθεί.
Οι απαιτήσεις των πελατών της πόλης για ταχύτητα και ευκολία αναγκάζουν τους λιανοπωλητές να αναθεωρήσουν τα δίκτυα αποθήκευσης τους, αντικαθιστώντας τα κεντρικά δίκτυα με την τοπική υποδομή διανομής, η οποία απαιτεί ακριβέστερη εξισορρόπηση του αποθέματος. Οι εξελισσόμενες τεχνολογίες δημιουργούν ευκαιρίες για νέους καινοτόμους επιχειρηματίες να εισέλθουν στην αγορά, ενώ ταυτόχρονα απαιτούν από τους κατεστημένους φορείς εκμετάλλευσης να επενδύουν με σύνεση και να ενσωματώνουν νέες δεξιότητες στο εργατικό δυναμικό τους. Για την αντιμετώπιση των προκλήσεων αυτών, η DHL και η Euromonitor έχουν προσδιορίσει από κοινού το μοντέλο FAD (Ευέλικτα δίκτυα μεταφορών, αυτοματισμού και δεδομένων) ως πλαίσιο που θα βοηθήσει τους λιανοπωλητές και τους φορείς εφοδιαστικής να εξασφαλίσουν την ανταγωνιστικότητά τους στο τελευταίο μίλι.
Με τη βελτίωση των επιδόσεών τους στην αύξηση της αυτοματοποίησης, τη διαχείριση δεδομένων και την οικοδόμηση ευελιξίας στα δίκτυά τους, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλες τις αγορές θα είναι σε θέση να διαχειριστούν καλύτερα το απόθεμα και να αυξήσουν την αποδοτικότητα των δικτύων διανομής τελευταίας μίμης. Automation and Data) ως πλαίσιο που θα βοηθήσει τους λιανοπωλητές και τους φορείς εφοδιαστικής να εξασφαλίσουν την ανταγωνιστικότητά τους στο τελευταίο μίλι. Με τη βελτίωση των επιδόσεών τους στην αύξηση της αυτοματοποίησης, τη διαχείριση δεδομένων και την οικοδόμηση ευελιξίας στα δίκτυά τους, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλες τις αγορές θα είναι σε θέση να διαχειριστούν καλύτερα το απόθεμα και να αυξήσουν την αποδοτικότητα των δικτύων διανομής τελευταίου μιλίου.
“Η μελλοντική εξέλιξη αυτής της ταχέως αναπτυσσόμενης, άκρως ανταγωνιστικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά δύσκολο να προβλεφθεί, οπότε οι επιχειρήσεις πρέπει να παραμείνουν ευέλικτες και αποτελεσματικές διασφαλίζοντας παράλληλα ότι ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών”, δήλωσε ο Lee Spratt, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL eCommerce Americas. «Το τελευταίο μίλι απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή γιατί, παρόλο που η αγορά εξελίσσεται, θα συνεχίσει να είναι ένα από τα βασικά σημεία επαφής στην πελατειακή εμπειρία. Οι εταιρείες που μπορούν να οικοδομήσουν αποτελεσματικές συνεργασίες για να καταστήσουν τα αστικά δίκτυά τους πιο ελαστικά, να επενδύσουν σε πιο αποτελεσματικές τεχνολογίες για την τόνωση της παραγωγικότητας, να αξιοποιήσουν τα δεδομένα για την οικοδόμηση καλύτερων εμπειριών πελατών και, κυρίως, να κάνουν διαχείριση του αποθέματός τους όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται, θα γίνουν νικητές στη δυναμική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου του αύριο ».
πηγή : DHL
Ιαν 20, 2019 0
Ιαν 11, 2019 0
Ιαν 09, 2019 0
Δεκ 17, 2018 0
Δεκ 16, 2018 0
Φεβ 18, 2019 0
Ιαν 07, 2019 0
Δεκ 29, 2018 0
Δεκ 11, 2018 0
Δεκ 07, 2018 0