• Αρχική Σελίδα
  • Ποιοι είμαστε
  • Τι λένε για μας
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Διαφημιστείτε

Ένας ιστότοπος που απευθύνεται σε όσους επιθυμούν ενημέρωση για ταχυδρομικές υπηρεσίες, logistics και φιλοτελικά νέα

Τελευταία νέα

  • Χρυσό γραμματόσημο για τον Rembrandt
  • Συμφωνία του Australia Post με τους ταχυδρομικούς συνεργάτες
  • Ομιλία για «Το πρώτο ελληνικό γραμματόσημο» στη Λέσβο
  • ELTA MyStamp – δημιουργήστε το δικό σας γραμματόσημο από το κινητό σας
  • Γνωριμία με το γραμματόσημο και λοιπά φιλοτελικά προϊόντα στο Αγρίνιο
  • Αρχική Σελίδα
  • Ενημέρωση
    • Επίκαιρα
    • Ηλεκτρονικό εμπόριο
    • Ανθρώπινοι πόροι
    • Περιβάλλον
    • Τεχνολογία
    • Παγκόσμια ταχυδρομική ημέρα
  • Logistics
  • Διαγωνισμοί
    • Θέσεις εργασίας
      • Προκηρύξεις
      • Αποτελέσματα
    • Ταχυμεταφορές
  • Αφιερώματα
    • Πρόσωπα
    • Ταχυδρομικά περιστέρια
      • Περιστέρια αθλητές
      • Περιστέρια στον πόλεμο
    • Ταχυδρομικοί σκύλοι
    • Ταχυδρομική Ιστορία
      • Ελληνική
      • Κυπριακή
      • Παγκόσμια
    • Ταχυδρομικά κτίρια
      • Ελλάδα
    • Ταχυδρομικές ενώσεις
  • Μελέτες
  • Ρυθμιστικό Πλαίσιο
  • Φιλοτελικά
    • Φιλοτελική Ορολογία
    • Ταχυδρομικά δελτάρια
    • Κανονισμοί
    • Γραμματόσημα
    • Ταχυδρομικά μουσεία
    • Σφραγίδες

Μελέτη της DHL αποκαλύπτει στρατηγικές κερδοφορίας για τη διανομή στο τελευταίο μίλι

Δεκ 03, 2018 Logistics


Μελέτη της DHL αποκαλύπτει στρατηγικές κερδοφορίας για τη διανομή στο τελευταίο μίλι

Η DHL και η Euromonitor έχουν εντοπίσει τις τέσσερις κύριες τάσεις που διαμορφώνουν την αστική μεταφορά τελευταίου μιλίου.

Η αύξηση της αστικοποίησης καθιστά το τελευταίο μίλι της διανομής πιο περίπλοκο και κρίσιμο για την επιτυχία των εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με νέα έρευνα της DHL και της εταιρείας ερευνών αγοράς Euromonitor. Καθώς επιπλέον 600 εκατομμύρια άνθρωποι προβλέπεται να ζουν σε αστικά περιβάλλοντα έως το 2030 και νέες τεχνολογίες που δημιουργούν ευκαιρίες τόσο για τη βελτίωση των υπηρεσιών όσο και για την καινοτομία, οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές και οι συνεργάτες τους στον τομέα της υλικοτεχνικής υποστήριξης καλούνται να υιοθετήσουν νέες τολμηρές προσεγγίσεις για να επιβιώσουν και να ανταγωνιστούν.

Στη Λευκή Βίβλο, Συντομεύοντας το Τελευταίο Μίλι: Κερδοφόρες Στρατηγικές Logistics στον Αγώνα για τον Αστικό Καταναλωτή (Shortening the Last Mile: Winning Logistics Strategies in the Race to the Urban Consumer), η DHL και η Euromonitor έχουν εντοπίσει τις τέσσερις κύριες τάσεις που διαμορφώνουν την αστική μεταφορά τελευταίου μιλίου – τοπική διανομή, δίκτυα ευέλικτης διανομής, εποχιακή εφοδιαστική και εξελισσόμενες τεχνολογίες – και τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμόσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού τους στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον της αγοράς και να επιτύχουν πλεονέκτημα.

“Το τελευταίο μίλι γίνεται ολοένα και περισσότερο το βασικό πεδίο μάχης στην αλυσίδα εφοδιασμού του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι εταιρείες θα πρέπει να αναπτύξουν στοχευμένες στρατηγικές σε αυτόν τον τομέα για να ανταγωνιστούν αποτελεσματικά”, δήλωσε η Katja Busch, Chief Commercial Officer της DHL. “Δεν πρόκειται μόνο για τη μεταφορά, αλλά για τη συνολική προσέγγιση των εταιρειών όσον αφορά τη διαχείριση αποθεμάτων – τη σωστή επιλογή των σωστών προϊόντων στη σωστή στιγμή. Η DHL αναπτύσσει εστιασμένες λύσεις για να βοηθήσει τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου να φθάσουν τους τελικούς πελάτες τους γρήγορα και αποτελεσματικά, χρησιμοποιώντας την εκμάθηση μηχανών για καλύτερη δρομολόγηση των αποστολών εντός των πόλεων, προσθέτοντας περισσότερη αυτοματοποίηση στα δίκτυα διανομής μας”.

Η Λευκή Βίβλος διαπίστωσε ότι οι μεγάλες αστικές τάσεις δημιουργούν διάφορες προκλήσεις όσον αφορά το κόστος, τις επιπτώσεις των υπηρεσιών και την οργανωτική πίεση. Για παράδειγμα, η αύξηση της εποχικής εφοδιαστικής, ως αποτέλεσμα των ολοένα και πιο δημοφιλών διακοπών και των ημερών προώθησης, όπως η Ημέρα Εργένηδων της Ασίας ή οι εθνικές Ημέρες Cyber, ασκεί σημαντική πίεση στις εταιρείες εφοδιαστικής για να δημιουργήσουν πρόσθετη χωρητικότητα και να αποκτήσουν πόρους για να αντιμετωπίσουν βραχυπρόθεσμα τον όγκο που μπορεί με τη σειρά του να είναι δύσκολο να προβλεφθεί.

Οι απαιτήσεις των πελατών της πόλης για ταχύτητα και ευκολία αναγκάζουν τους λιανοπωλητές να αναθεωρήσουν τα δίκτυα αποθήκευσης τους, αντικαθιστώντας τα κεντρικά δίκτυα με την τοπική υποδομή διανομής, η οποία απαιτεί ακριβέστερη εξισορρόπηση του αποθέματος. Οι εξελισσόμενες τεχνολογίες δημιουργούν ευκαιρίες για νέους καινοτόμους επιχειρηματίες να εισέλθουν στην αγορά, ενώ ταυτόχρονα απαιτούν από τους κατεστημένους φορείς εκμετάλλευσης να επενδύουν με σύνεση και να ενσωματώνουν νέες δεξιότητες στο εργατικό δυναμικό τους. Για την αντιμετώπιση των προκλήσεων αυτών, η DHL και η Euromonitor έχουν προσδιορίσει από κοινού το μοντέλο FAD (Ευέλικτα δίκτυα μεταφορών, αυτοματισμού και δεδομένων) ως πλαίσιο που θα βοηθήσει τους λιανοπωλητές και τους φορείς εφοδιαστικής να εξασφαλίσουν την ανταγωνιστικότητά τους στο τελευταίο μίλι.

Με τη βελτίωση των επιδόσεών τους στην αύξηση της αυτοματοποίησης, τη διαχείριση δεδομένων και την οικοδόμηση ευελιξίας στα δίκτυά τους, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλες τις αγορές θα είναι σε θέση να διαχειριστούν καλύτερα το απόθεμα και να αυξήσουν την αποδοτικότητα των δικτύων διανομής τελευταίας μίμης. Automation and Data) ως πλαίσιο που θα βοηθήσει τους λιανοπωλητές και τους φορείς εφοδιαστικής να εξασφαλίσουν την ανταγωνιστικότητά τους στο τελευταίο μίλι. Με τη βελτίωση των επιδόσεών τους στην αύξηση της αυτοματοποίησης, τη διαχείριση δεδομένων και την οικοδόμηση ευελιξίας στα δίκτυά τους, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλες τις αγορές θα είναι σε θέση να διαχειριστούν καλύτερα το απόθεμα και να αυξήσουν την αποδοτικότητα των δικτύων διανομής τελευταίου μιλίου.

“Η μελλοντική εξέλιξη αυτής της ταχέως αναπτυσσόμενης, άκρως ανταγωνιστικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά δύσκολο να προβλεφθεί, οπότε οι επιχειρήσεις πρέπει να παραμείνουν ευέλικτες και αποτελεσματικές διασφαλίζοντας παράλληλα ότι ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών”, δήλωσε ο Lee Spratt, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL eCommerce Americas. «Το τελευταίο μίλι απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή γιατί, παρόλο που η αγορά εξελίσσεται, θα συνεχίσει να είναι ένα από τα βασικά σημεία επαφής στην πελατειακή εμπειρία. Οι εταιρείες που μπορούν να οικοδομήσουν αποτελεσματικές συνεργασίες για να καταστήσουν τα αστικά δίκτυά τους πιο ελαστικά, να επενδύσουν σε πιο αποτελεσματικές τεχνολογίες για την τόνωση της παραγωγικότητας, να αξιοποιήσουν τα δεδομένα για την οικοδόμηση καλύτερων εμπειριών πελατών και, κυρίως, να κάνουν διαχείριση του αποθέματός τους όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται, θα γίνουν νικητές στη δυναμική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου του αύριο ».

πηγή : DHL

Άρθρα της ίδιας κατηγορίας:

  • Ευκαιρίες της Αστικής Εφοδιαστικής – Καινοτομία στο τελευταίο ΜίλιΕυκαιρίες της Αστικής Εφοδιαστικής – Καινοτομία στο τελευταίο Μίλι
  • Chemical Conference 2017 από την DHL στην Αμβέρσα: Οι κατευθύνσεις της αγοράς του αύριοChemical Conference 2017 από την DHL στην Αμβέρσα: Οι κατευθύνσεις της αγοράς του αύριο
  • Μελέτη του ZF «Logistics στο τελευταίο μίλι» : όταν τα ρομπότ θα φέρνουν τα δώρα των ΧριστουγέννωνΜελέτη του ZF «Logistics στο τελευταίο μίλι» : όταν τα ρομπότ θα φέρνουν τα δώρα των Χριστουγέννων
  • Η SingPost ξεκινά το νέο κόμβο εφοδιαστικής για το ηλεκτρονικό εμπόριοΗ SingPost ξεκινά το νέο κόμβο εφοδιαστικής για το ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Η bpost σκοπεύει να γίνει διεθνής παίκτης στην εφοδιαστική ηλεκτρονικού εμπορίουΗ bpost σκοπεύει να γίνει διεθνής παίκτης στην εφοδιαστική ηλεκτρονικού εμπορίου
Share

  • DHL, διανομή, μελέτες
Η Siemens λαμβάνει σημαντική παραγγελία από την Swiss Post Συνελήφθησαν και οι υπόλοιποι δράστες της ένοπλης ληστείας των ΕΛΤΑ Βιλίων

Σχετικά άρθρα
  • Το SingPost ανακοινώνει άμεσα μέτρα για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών
    Το SingPost ανακοινώνει άμεσα μέτρα για τη βελτίωση της...

  • Στα ΕΛΤΑ η διακίνηση του περιφερειακού τύπου
    Στα ΕΛΤΑ η διακίνηση του περιφερειακού τύπου

  • Οι διαδικτυακοί αγοραστές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για πιο βιώσιμη διανομή και συσκευασία
    Οι διαδικτυακοί αγοραστές είναι πρόθυμοι να...

  • Οι συνήθειες των Ευρωπαίων διαδικτυακών αγοραστών σε έρευνα της DPD
    Οι συνήθειες των Ευρωπαίων διαδικτυακών αγοραστών σε...


Logistics

Σεμινάριο «Οργάνωση, Λειτουργία & Ασφάλεια Αποθηκών»

Σεμινάριο «Οργάνωση, Λειτουργία & Ασφάλεια...

Ιαν 20, 2019 0

Το Operations Center σε συνεργασία με την Optilog Advisory Services και...
Ο κλάδος των ελληνικών logistics σε τροχιά ανάκαμψης

Ο κλάδος των ελληνικών logistics σε τροχιά ανάκαμψης

Ιαν 11, 2019 0

Η καινοτομία αναδεικνύει νέους δρόμους στην UPS με πρωτοποριακές τεχνολογίες σε παγκόσμια κλίμακα

Η καινοτομία αναδεικνύει νέους δρόμους στην UPS με...

Ιαν 09, 2019 0

Η DHL FREIGHT παίρνει πιστοποίηση για το παγκόσμιο σύστημα διαχείρισής της

Η DHL FREIGHT παίρνει πιστοποίηση για το παγκόσμιο σύστημα...

Δεκ 17, 2018 0

Εξαγγελίες για χρηματοδότητη Clusters και ανάγκη για δημιουργία Γενικής Γραμματείας Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Εξαγγελίες για χρηματοδότητη Clusters και ανάγκη για...

Δεκ 16, 2018 0

Φιλοτελικά

Χρυσό γραμματόσημο για τον Rembrandt

Χρυσό γραμματόσημο για τον Rembrandt

Φεβ 18, 2019 0

Το 2019, θα εορταστεί η 350ή επέτειο του θανάτου του Rembrandt...
Σλοβακικό γραμματόσημο για την προεδρία του ΟΑΣΕ

Σλοβακικό γραμματόσημο για την προεδρία του ΟΑΣΕ

Ιαν 07, 2019 0

Ιστορική γκάφα της Royal mail με γραμματόσημο για τη D – Day

Ιστορική γκάφα της Royal mail με γραμματόσημο για τη D –...

Δεκ 29, 2018 0

150 χρόνια Προεδρική Φρουρά σε γραμματόσημα

150 χρόνια Προεδρική Φρουρά σε γραμματόσημα

Δεκ 11, 2018 0

Το γραμματόσημο επιστρέφει δυναμικά, λέει το ταχυδρομείο της Ιρλανδίας

Το γραμματόσημο επιστρέφει δυναμικά, λέει το...

Δεκ 07, 2018 0

Ταχυδρομικοί κώδικες

  • Ταχυδρομικοί κώδικες

Προηγούμενα άρθρα

Αναζήτηση

Μετάφραση

    Μεταφράστε σε:

    Powered by Google Translate.

Βρείτε το πλησιέστερο σημείο ταχυδρομικής εξυπηρέτησης

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

  • Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών
  • Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
  • Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
  • Ευρωπαϊκή Επιτροπή : ταχυδρομικές υπηρεσίες
  • Παγκόσμια ταχυδρομική ένωση
  • πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ
  • Συνήγορος του Καταναλωτή
  • Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
  • Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης

Ακολουθήστε μας

FacebooktwitterFacebooktwitterby feather

Μοιραστείτε

FacebooktwitterFacebooktwitterby feather

Δημοσκόπηση

Ποιο είναι τα κριτήριο με τo οποίo επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε μια ταχυδρομική εταιρεία

Αποτελέσματα ψηφοφορίας

Ενημέρωση μέσω RSS
Copyright © 2010 ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
Mailman vector is under license of Petshopbox Studio
Powered by rotame.com Complete Internet Solutions
Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του site μας και τη βελτίωση της online εμπειρία σας. Πατήστε "Αποδοχή Cookies" για να συνεχίσετε ή επιλέξτε "Περισσότερες πληροφορίες" για να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με τα cookies. Αποδοχή CookiesΠερισσότερες πληροφορίες