Οκτ 09, 2017 Ανθρώπινοι πόροι
Στις αγροτικές περιοχές της Λιθουανίας, όπου ο πληθυσμός μειώνεται ραγδαία, το ταχυδρομείο της Λιθουανίας έχει αλλάξει την μέθοδο παροχής υπηρεσιών από την φυσική παρουσία του ταχυδρόμου σε τεχνολογικές εφαρμογές. Με άλλα λόγια, εκπαιδευμένοι και με σύγχρονη τεχνολογία εξοπλισμένοι ταχυδρόμοι είναι διαθέσιμοι για να εκτελέσουν όλες τις λειτουργίες που καλύπτονται από ένα ταχυδρομικό γραφείο. Επιπλέον, η προαναφερθείσα λύση επέκτεινε τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών – τώρα οι ταχυδρομικοί διανομείς μπορούν να ζητηθούν μέσω τηλεφώνου στους χώρους του πελάτη. Η νέα υπηρεσία, η οποία είναι διαθέσιμη σε δώδεκα δήμους της Λιθουανίας, όχι μόνο παρέχει στους πολίτες νέες ευκαιρίες να χρησιμοποιούν τις ταχυδρομικές υπηρεσίες με ευκολία, αλλά και επιτρέπει τη θεμελιώδη βελτίωση των συνθηκών εργασίας των αγροτικών ταχυδρόμων.
Τι συνέβη μέχρι τώρα ;
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι αναβαθμισμένες δεξιότητες πληροφορικής για τους εκπαιδευόμενους βελτίωσαν την ανταγωνιστικότητα του ταχυδρομείου της Λιθουανίας μεταξύ των εργοδοτών.
«Οι πελάτες είναι σε θέση να παραγγείλουν κινητές υπηρεσίες ταχυδρομείου απλώς καλώντας ή στέλνοντας ένα αίτημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο κέντρο πληροφοριών του ταχυδρομείου της Λιθουανίας. Στη συνέχεια, ο ταχυδρόμος θα επισκέπτεται τον πελάτη στις εγκαταστάσεις του και θα παρέχει την απαραίτητη υπηρεσία. Αυτή η καινοτομία είναι θετικά αποδεκτή από τις τοπικές κοινότητες και τους δήμους, καθώς ο ταχυδρόμος είναι σε θέση να παρέχει υπηρεσίες, οι οποίες προηγουμένως ήταν διαθέσιμες μόνο σε ταχυδρομικά γραφεία … Επιπλέον, το νέο λειτουργικό μοντέλο επέτρεψε να μειωθεί το λειτουργικό κόστος κατά 15%, ενώ αυξήθηκαν οι μισθοί αυτών των διανομέων μέχρι 20%. Είμαι στην ευχάριστη θέση να σημειώσω ότι αυτή η ριζική αλλαγή έκανε τις ταχυδρομικές υπηρεσίες πιο αποδεκτές από την πλευρά του πελάτη και πιο ευέλικτες από την οπτική γωνία της εταιρείας», δήλωσε ο Mikas Jovaišas, επικεφαλής της στρατηγικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης στο ταχυδρομείο της Λιθουανίας.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι 8 στους 10 ερωτηθέντες, οι οποίοι χρησιμοποίησαν υπηρεσία κινητής ταχυδρομικής υπηρεσίας, τη βαθμολόγησαν ως «καλές» ή «πολύ καλές».
Κύριοι λόγοι που οδήγησαν στο νέο λειτουργικό μοντέλο:
Ο Μ. Jovaišas σημείωσε ότι οι mobile postmen μπορούν επίσης να συμβάλλουν στη βελτίωση της κοινωνικής βιωσιμότητας των κοινοτήτων: «Το ταχυδρομείο της Λιθουανίας και διάφορες μη κυβερνητικές οργανώσεις συνεργάζονται για να εκμεταλλευτούν το λειτουργικό μοντέλο των ταχυδρομείων σχετικά με τις κοινωνικές υπηρεσίες, π.χ. άλλους κοινωνικούς κινδύνους», σημείωσε ο επικεφαλής της στρατηγικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης στο ταχυδρομείο της Λιθουανίας.
πηγή : Lithuania post
Ιαν 20, 2019 0
Ιαν 11, 2019 0
Ιαν 09, 2019 0
Δεκ 17, 2018 0
Δεκ 16, 2018 0
Ιαν 07, 2019 0
Δεκ 29, 2018 0
Δεκ 11, 2018 0
Δεκ 07, 2018 0
Δεκ 06, 2018 0