Φεβ 13, 2019 Ενημέρωση
Το ταχυδρομείο της Σιγκαπούρης (SingPost) αποδέχεται την οικονομική κύρωση που επιβλήθηκε από την Ρυθμιστική Αρχή Τηλεπικοινωνιών της χώρας Infocomm Media Development Authority (IMDA) για την απώλεια των προτύπων ποιότητας παροχής υπηρεσίας το 2017 και ανακοινώνει άμεσα μέτρα για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, ως μια ευρεία αναθεώρηση των ταχυδρομικών δραστηριοτήτων της.
Ο κ. Paul Coutts, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, δήλωσε: «Ζητούμε βαθύτατα συγνώμη από τους πελάτες μας για τις αποτυχίες των υπηρεσιών μας. Έχουμε ακούσει τις καταγγελίες και τα σχόλιά τους. Αισθανόμαστε την αναστάτωσή τους και επιδιώκουμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους.
«Τα άμεσα μέτρα που ανακοινώνουμε σήμερα (7 Φεβρουαρίου 2019) θα αντιμετωπίσουν τα πιο πιεστικά ζητήματα και θα βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών κατά τους επόμενους τρεις έως έξι μήνες».
Μια θεμελιώδης αναθεώρηση των διαδικασιών επιστολικού ταχυδρομείου του SingPost βρίσκεται σε εξέλιξη για την αύξηση της αξιοπιστίας και των προτύπων εξυπηρέτησης και για την κάλυψη των απαιτήσεων του εξελισσόμενου ταχυδρομικού τοπίου με την πάροδο των ετών.
Οι αλλαγές στο ταχυδρομικό τοπίο οφείλονται στην ταχεία άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου που έχει προσθέσει μεγάλες ποσότητες αλληλογραφίας στην παραδοσιακή ταχυδρομική υποδομή λόγω φθηνότερων ταχυδρομικών αποστολών. Αυτό έχει αυξήσει τον φόρτο εργασίας του ταχυδρομείου, με σημαντική αύξηση των παραδόσεων πακέτων που γίνονται στις οικίες, πέρα από την παράδοση της αλληλογραφίας σε γραμματοκιβώτια. Κατά τη διάρκεια της εποχιακής αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου τους τελευταίους μήνες, κάθε ταχυδρόμος κατά μέσο όρο πραγματοποιούσε 50 με 60 παραδόσεις κατ’ οίκον ανά ημέρα.
Ενόψει αυτού, το SingPost επανεξετάζει την εργασία των ταχυδρομείων του, για να εξασφαλίσει ότι διαθέτουν πόρους και εξοπλισμό για να χειριστούν την έξαρση του ηλεκτρονικού εμπορίου, χωρίς συμβιβασμούς στην ασφάλεια και την ευημερία τους. Το SingPost συνεργάζεται με κυβερνητικές υπηρεσίες και την Ένωση Τηλεπικοινωνιακών Υπαλλήλων της Σιγκαπούρης (UTES) για την αναβάθμιση της ικανότητας των ταχυδρομικών υπαλλήλων της και την επέκταση του εργατικού της δυναμικού ώστε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αυξανόμενου όγκου ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η ανακούφιση του φόρτου εργασίας του ταχυδρόμου είναι συνεπώς μία από τις βασικές κατευθύνσεις στα άμεσα μέτρα που αναλαμβάνει το SingPost για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών. Άλλα μέτρα περιλαμβάνουν:
–Αύξηση του εργατικού δυναμικού ταχυδρομικών αποστολών, προσλαμβάνοντας επιπλέον 100 ταχυδρομικούς υπαλλήλους και ανακατανέμοντας 35 οδηγούς απόθεσης αλληλογραφίας για να γίνουν ταχυδρομικοί υπάλληλοι πλήρους απασχόλησης. –Ενίσχυση της αμοιβής των ταχυδρόμων με κίνητρα για επιτυχημένες παραδόσεις αντικειμένων που μπορούν να εντοπιστούν μέχρι την οικία. Ξεκίνησε την 1η Φεβρουαρίου 2019 και θα αποτελέσει μέρος μιας ευρύτερης αναθεώρησης της διάρθρωσης των μισθών, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η αμοιβή ευθυγραμμίζεται καλύτερα με τις ανάγκες της εργασίας και του κλάδου στο σύνολό του. –Μείωση των αποτυχημένων παραδόσεων, επεκτείνοντας τις χρονοθυρίδες παράδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων μέχρι τα βράδια μέσα στην εβδομάδα και τα Σάββατα, με υπερωριακή αμοιβή για τους ταχυδρομικούς που προσφέρονται εθελοντικά για αυτές τις ώρες μετά το ωράριο. –Βελτίωση της εμπειρίας περισυλλογής των δεμάτων με την αύξηση του αριθμού των ειδικών θυρίδων και του προσωπικού στα ταχυδρομεία για τη παραλαβή δεμάτων. Από την αρχή του έτους, οι εθελοντές από το εταιρικό γραφείο της SingPost βοηθούν τα Σαββατοκύριακα. –Εστίαση της ταχυδρομικής υπηρεσίας στη βασική διανομή αλληλογραφίας, μειώνοντας τις μη βασικές ταχυδρομικές δραστηριότητες, όπως το διαφημιστικό ταχυδρομείο, για τη βελτίωση των επιπέδων υπηρεσιών για την παράδοση βασικής αλληλογραφίας.
Ο κ. Coutts είπε: «Αυτά είναι τα πρώτα βήματα που λαμβάνονται σήμερα για την αντιμετώπιση των άμεσων ανησυχιών των πελατών μας και για την ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης που έχουμε χάσει. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας καθώς εξετάζουμε πιο μακροπρόθεσμα μέτρα που αντιμετωπίζουν άλλα ζητήματα που έθεσαν οι πελάτες.
«Θα συνεχίσουμε να διερευνάμε την αξιοποίηση της νέας τεχνολογίας και των υποδομών για να βελτιώσουμε τη διαδικασία διανομής – και το σημαντικότερο, να επενδύσουμε στην ευημερία του εργατικού δυναμικού μας.
«Το SingPost είναι ο εθνικός πάροχος ταχυδρομικών υπηρεσιών της Σιγκαπούρης για 160 χρόνια. Είμαστε μέλος της κοινότητας με εθνικό καθήκον στη Σιγκαπούρη και το λαό της Σιγκαπούρης. Αυτός είναι ο πυρήνας της επιχείρησής μας και θα συνεχίσει να είναι η δέσμευσή μας στην κοινότητα και στη Σιγκαπούρη «, πρόσθεσε ο κ. Coutts.
πηγή : SingPost
Ιαν 20, 2019 0
Ιαν 11, 2019 0
Ιαν 09, 2019 0
Δεκ 17, 2018 0
Δεκ 16, 2018 0
Ιαν 07, 2019 0
Δεκ 29, 2018 0
Δεκ 11, 2018 0
Δεκ 07, 2018 0
Δεκ 06, 2018 0